top of page

FAQ

Odpowiedzi na Twoje pytania

CO POWINIENEM ZABRAĆ ZE SOBĄ NA WIZYTĘ?

Na wizytę powinno się przynieść całą dokumentację medyczną dziecka (np. książeczka zdrowia dziecka, konsultacje specjalistyczne, wypisy ze szpitala). W szczególności istotne są badania obrazowe klatki piersiowej (RTG, TK), badania alergologiczne, konsultacje laryngologiczne i kardiologiczne oraz inne wyniki badań laboratoryjnych czy obrazowych.
W celu oceny skuteczności leczenia wziewnego (jeśli do tej pory było stosowane) proszę również zabrać stosowane leki, komory inhalacyjne itp.

CZY PODCZAS WIZYTY OTRZYMAM RECEPTĘ NA LEKI REFUNDOWANE ORAZ SKIEROWANIE NA ŚWIADCZENIA FINANSOWANE PRZEZ NFZ?

W przypadku wskazań do leczenia, jest możliwość otrzymania recepty refundowanej w zakresie na jaki pozwala postawione rozpoznanie. Jeśli zajdzie potrzeba wykonania badań dodatkowych (badań laboratoryjnych, RTG klatki piersiowej), będą to badania odpłatne. W razie potrzeby pilnego leczenia lub poszerzenia diagnostyki może zostać wystawione skierowanie do szpitala na pobyt z NFZ. 
Ze względu na brak podpisanej umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia nie ma możliwości wystawienia skierowania do Poradni Specjalistycznej w ramach umowy z NFZ.

CZY MOŻLIWE SĄ TELEPORADY?

W przypadku wizyty pierwszorazowej zawsze konieczna będzie wizyta osobista. W przypadku kolejnych wizyt, w sytuacji braku potrzeby zmian w leczeniu jest możliwość kontynuacji leczenia drogą teleporady.

JAKI JEST ŚREDNI CZAS OCZEKIWANIA NA WIZYTĘ?

Zachęcam do kontaktu telefonicznego. Średni czas oczekiwania na wizytę to 1-2 tygodnie.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA FAKTURY?

W ramach rozliczenia wizyty istnieje możliwość wypisania faktury w celu np. uzyskania zwrotu kosztów z ubezpieczenia medycznego / fundacji.

JAKIE SĄ METODY PŁATNOŚCI?

Za wizytę można zapłacić gotówką, kartą płatniczą, telefonem, przelewem na telefon.

bottom of page